niedziela, 31 marca 2013

Cześć Wam!

 

Założyłam bloga bo chciałabym się z Wami podzielić swoim życiem, tym co mnie interesuje, miejscami które według mnie warto zobaczyć, inspiracjami w kuchni i w modzie, wszystkim po troszeczkę... Od razu wyjaśnię, że nie jestem specjalistą w żadnej z tych dziedzin, jestem zwyczajną dziewczyną która lubi żyć, według własnych zasad nie patrząc na opinię innych.

Dziś mamy Święta Wielkanocne chodź za oknem śnieg który pada od samego rana, przynajmniej na stole mnóstwo smakołyków które przypominają o świętach. Pierwszy raz zupełnie sama upiekłam sernik z białą czekoladą i mazurka, jestem z siebie dumna :) a poniżej zdjęcia które potwierdzą moje słowa:






5 komentarzy:

  1. ciasto wygląda smakowicie!
    A jajka jakie piękne;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sernik mniam :) kiedyś to było moje uzaleznienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ...mmm...extra blog jak na moje :) Pozdrawiam! Xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę ci powodzenia z blogowaniem! Nie jest to takie proste jak się niektórym wydaje. Wiec trzymam za ciebie kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę ci powodzenia z blogowaniem! Nie jest to takie proste jak się niektórym wydaje. Wiec trzymam za ciebie kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń